lördag 19 september 2009

Världsklass !

Såg nyss Ibra smeka in 1-0 för sitt Barca mot Atlético. Världsklass ! Frågan är varför han inte gör så i blågult ? Kort därefter springer Messi igenom och rullar in 2:an i ett tomt mål. Också världsklass. Tidigare ikväll såg jag delar av mitt favoritlag Liverpools match på fotbollive .
Där hittar man streams ( inte streamers ! ) till matcher runt om i Europa om man inte har rätt TV-kanal. 1-0 målet av Torres var även det världsklass när han rundade två försvarare och pangade in bollen i närmaste stolpen.

And now some completely different....Jag gjorde färdigt de 10 Epoxystreamerna tidigare ikväll. Det blev 3 st lila, 3 st grå, fast egentlign heter färgen Gun Metal, och 4 st kopparbruna. Det tar lite tid med epoxylimmet. Först lägger jag på ett tunt lager och precis innan det härdat trycker jag dit ögonen och slutligen täcker jag allt med ett nytt lager.


När limmet härdat färdigt återstår bara frisering av vingen innan flugan är fiskbar. Förresten, nu har Barca nätat 4 gånger mot ett Atléticoförsvar som är lika ihåligt som en schweizerost.

Inga kommentarer: