fredag 5 mars 2010

Turbostreamer

Igår kväll gjorde jag ett försök med turbokonerna och resultatet blev detta.


En epoxystreamer med en kon, fast vänd åt fel håll. Varför inte kalla den för ST-Turbostreamer ? Ni som har hängt med på min blogg ett tag kommer kanske ihåg att för ca 1 år sedan experimenterade jag med facettpaljetter på ett liknande sätt, men blev inte riktigt nöjd. Jag försökte prova turbostreamern i handfatet nere i tvättstugan men det var för litet för att kunna ge något säkert resultat, men jag anade en svag vobblande gång. Mitt estetiska sinne är dock inte riktigt nöjd med utseendet och symetrin på flugan. Jag har dock redan en plan för hur jag ska åtgärda det. Stay tuned, I got another thing comin´.


1 kommentar:

Johan sa...

Hej!
Det är som du säger med det estetiska, inte världens snyggaste look men det gillar nog storöringen i dina åar. Kul att se din nästa idé.

Hoppas jag får mina strutar på måndag för jag har lite funderingar jag med =)

/Johan