måndag 16 december 2013

Min bästa fiskekompis



Lunkan, JP, Rospiggen, Inspektörn´eller nån annan som känner sig träffad, ni får ursäkta, men min bästa fiskekompis är utan tvekan min son Elias. Han har varit med mig sen han knappt kunde gå. Idag tittade vi på gamla bilder tillsammans, och visst, kom han ihåg de flesta av våra turer och äventyr. Från början hade vi alltid med lite leksaker för att han nåt annat att pyssla med en stund. Numera behövs inte det. Han kan fiska själv, såga ved och sköta elden.
Nu är det bara att hoppas att han faller för flugfisket och att jag får en fiskekompis för livet....
 
storåfiskare
 

fikapaus
 
Invikenöring
 
Järpenöring
 
biotoparbete
 
världens bästa sandlåda
 
1:a adventfiske
 
i skuggan av Ott
 
mot öringströmmen
 
tälja pinnar
 
 
Duvedsöring


Inga kommentarer: