torsdag 26 juli 2012

En zonker i natten.

Jag återanvänder en 4 år gammal rubrik. Det börjar mörkna på kvällarna nu och det blir allt mer och mer läge för en ST-Zonker i natten. Fredriksson Jr bevisade att tesen stämmer med en öring på nästan kilot.

Den här veckan har jag fiskat Älven ett par gånger med god hjälp av Per på Åsen. En kontakt som etablerades via ett känt socialt medium, men som nu övergått till riktig vänskap. Jag har trampat stigar som jag inte gjort på många år, men nu med "nya ögon". Det ska bli intressant att se hur det utvecklar sig. Hitills har det bara blivit småöring, även om jag hade kontakt med en av de större invånarna igår kväll. Fortsättning följer....

En som inte fortsätter är min vän Lunkan som nu skrivit sitt sista blogginlägg. Tackar för alla år av trevlig läsning.

Inga kommentarer: